Våren är Caroli köpcenters time to shine! Påsken kickar igång viktiga mathelger för Lidl och ICA, och övriga aktörer i huset har träffsäkra erbjudanden. Vårt uppdrag blev att skapa ett starkt säsongstema och flera familjeevent för att driva trafik och försäljning.
Med himmelsblått flörtade vi med vårkänslor, fotbollsfeber och stolta Malmöbor. Adderade a golden twist för att påminna om guldläget mitt i stan och omtanken om kunderna. Ett starkt och bjussigt tema som både värmde hjärtat och prickade målet.
Påskevent
Påsken är gul, men Caroli är inte som andra. Med himmelsblå rörlig grafik i rätt kanaler bjöd vi in till härligt familjehäng. Barnen fick pyssla, leta påskägg och träffa kaninen Bing! Och butikerna fick många nöjda kunder.
Sommarevent
När Carolis solsida öppnade upp ordnade vi sommarfest. Och lät Carolis restauranger glänsa! Det blev skönt häng med god mat, lyxfika, odling och keramikmålning för alla åldrar. Ett sätt att blåsa liv i kvarteret och försäljningen.